Over mij / referenties
MIJN ACHTERGROND
Ik heb zowel een commerciële achtergrond als ook maatschappelijk sociale ervaring. In mijn loopbaan als gastvrouw en receptioniste heb ik twintig jaar ervaring opgedaan bij internationale bedrijven waaronder Reaal, Ahold Delhaize Coffee Company, Forbo Flooring B.V., Forbo Eurocol Nederland en Action Non Food Hoofdkantoor B.V.
Mijn opleiding is MEAO
commerciële studierichting aangevuld met onder andere Nima-A Marketing, EHBO-
en receptietrainingen. Ik beheers de Engelse en Duitse taal en volg enkele jaren Franse les bij Alliance Française. Na 10 jaar ervaring als commercieel medewerkster binnendienst en aansluitend 20 jaar ervaring als receptioniste, gastvrouw c.q. hostess te hebben gewerkt, wil ik graag mijn ervaring, enthousiasme en mijn meerwaarde bieden als zelfstandige ondernemer.
Mijn quote " Guideway the way to hospitality".

REFERENTIES
Inge. She was amazing! So forward thinking and provided great service. Her communication both pre the event and during was great. The restaurant was very unprepared for our arrival - chairs missing, noglasses , missing cutlery. Then the service was also very poor - in terms of serving drinks , taking orders etc etc. Inge herself was having to serve people, clear plates, do drinks etc. in order to get things moving. So again this is very good of her to go to the extra steps. We would not meet out 9:30 pick up. So again Inge thought ahead to inform the driver. Your team did a fantastic job and so please pass on my thanks to Inge.
Dean Walker
Director at E2M Technologies
Inge – now that we are all back and the dust has settled from last week’s Ribbon partner event,
I wanted to follow up and thank you for your support during our stay in Amsterdam
I thought your attention to detail and the personal service plus support you provided throughout the day were first class and I want to sincerely pass on a big thank you from the Ribbon team. Thank you again.
Kevin BaynesHead of Channels, APAC & EMEA
Ribbon Communications